Jak nakupovat

Registrace

V pravém horním rohu nebo při objednání v nákupním košíku se můžete do e-shopu registrovat. To vám usnadní další objednávky, nebudete již muset vyplňovat kontaktní a firemní údaje. 

Nakupovat je možné i bez registrace uvedením údajů při každé objednávce při jejím dokončení. 

Cena zboží

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH

Zákazníci ze Slovenska - výběr měny

V pravé horní části je možné přepnout měnu z českých korun na eura. 

Možnosti platby

  • Platební karta (připravujeme)
  • Dobírka
  • Bankovním převodem (předem) z České republiky na účet 2400351757 / 2010
  • Bankovním převodem (předem) ze Slovenska v CZK na účet CZ8920100000002400351757 nebo v EUR na účet CZ1520100000002300809361, SWIFT FIOBCZPPXXX

​Dodací lhůty

Veškeré zboží je dostupné na skladě a je běžně odesíláno do 2 dnů. V případě vyprodání zboží (např. objednání většího množství nebo více současných objednávek) zboží okamžitě objednáváme ze zahraničí a jeho dodání trvá typicky do 1-2 týdnů. Výjimkou jsou některé na zakázku vyráběné produkty jako testovací etalony pro detektory kovu, potištěné sponky a propisky, u kterých je dodací lhlůta delší - na dotaz. 

Doprava

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL, v ČR. 

Další možnostá je přeprava Zásilkovnou na pobočku (vybranou pobočku prosím specifikujte v poznámce při objednání).

Paušální cena přepravy (ceny jsou uvedeny bez DPH):

    • Česká republika: 120 Kč / balík (platba převodem), 160 Kč / balík (dobírka)
    • Slovensko: 8 EUR / balík (platba převodem), 10 EUR / balík (dobírka)

Zásilka je běžně doručena následující pracovní den po odeslání (Slovensko +  1 den). V případě, že vás kurýr přepravní společnosti nezastihne, zanechá vám oznámení o neúspěšném doručení. Pokud jste v objednávce uvedli telefonní číslo, je možné, že vás bude kurýr kontaktovat, aby se s Vámi domluvil na termínu doručení. Je možné také dodatečně změnit místo doručení či zásilku doručit jindy, a to na základě dohody na zákaznické lince přepravce.

Při převzetí nezapomeňte zásilku zkontrolovat, v případě jakéhokoliv poškození sepište s přepravcem záznam o škodě. Zároveň nás kontaktujte ještě v den doručení zásilky, abychom mohli situaci neprodleně vyřešit.